2011 Stichting BLOK bestaat 25 jaar!

Met het thema “de jeugd heeft de toekomst” werd zaterdagmiddag 1 oktober 2011 het 25 jarig jubileum gevierd. Met “Oud Hollandse” spelletjes zoals sjoelen, pizzabakken, puzzelen en het spectaculaire kratten stapelen was het een succes voor de kinderen. Het Jeu de Boules team die gezellig een partijtje kwam spelen en Amicitia die lopend vanaf het weiland opkwam was een indrukwekkende aanschouwing. Ondertussen was er een gezellige receptie met een toespraak van “oud” burgemeester Wim Kozijn. Dit alles in een prachtig zomers zonnetje. Dit jaar is het BLOK “het zonnetje” gegund er was namelijk prachtig weer op alle activiteitsdagen; NK Palingroken, het Wijdegat concert en wederom op deze bijzondere “Jubileumdag”. De dag werd afgesloten met de traditionele vrijwilligers BBQ aangeboden door Stichting BLOK en VPC. Vrijwilligers die de BLOK- activiteiten al 25 jaar mogelijk maken.